فروشگاه آنلاین ست و برنامه ارگ KORG

فروشگاه آنلاین ست و برنامه ارگ KORG

انواع ست های کرگ با قیمت های مختلف ********* بیش از 1000 ست مختلف برای تمام سلیقه ها ********* فارسی_کردی_ترکی_آذری_استانبولی_عربی_اکسیژن_دیجی_پاپ_ و_ ... آدرس کانال آپارات جهت مشاهده دمو ::: فرشید 4000 #ست_ریتم_صدا_وکال_سمپل_پد_اکولایزر #فقط_ارنجرهای_سری_ #KORG_Pa300 #KORG_Pa600 #KORG_Pa700 #KORG_Pa800 #KORG_Pa900 #KORG_Pa1000 #KORG_Pa1x #KORG_Pa2x #KORG_Pa3x #KORG_Pa4x #KORG_Pa5x

نظرسنجی سایت

شما میتوانید در صورت تمایل میزان رضایت خودتون رو درباره فروشگاه با توجه به خرید یا بازدید با توجه به امکانات و خدمات و سایر موارد ثبت کنید

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 176
  • بازدید کل : 77015

کیبورد کرگ Korg Krome-61 PT


کیبورد کرگ Korg Krome-61 PT

در چند سال قبل، برند کرگ برای ساخت ساز و تجهیزاتی از موسیقی که بتواند مورد استقبال بسیاری از مردم قرا بگیرد تلاش بسیاری کرد تا اینکه توانست کیبوردی چون Krome را ارائه دهد. در واقع بعد از تولید کیبوردهای سری کورونوس، برند کرگ توانست مدلی ارتقا یافته به نام Krome را ارائه دهد که قابیلیت‌های به روز بیشتری را شامل می‌شود. طراحی مدرن، صفحه نمایشگر لمسی و دیگر قابلیت‌های مربوط به صدا در مدل Krome بسیار پیشرفته و قابل تمجید است.

کیبورد Krome از برند کرگ چه قابلیت‌هایی دارد؟ کیبورد Krome کرگ دارای سه ورژن متفاوت است: Krome 61 کلاویه, Korg Krome 73 کلاویه و Korg Krome 88 کلاویه. دو مدل اول قابلیت‌هایی کاملا مشابه با یکدیگر دارند و در مورد Krome 88 کلاویه باید گفت که کلاویه‌ای این مدل دارای قابلیت چکشی است از این رو بهترین گزینه برای نوازندگان پیانو می‌باشد.

کیبورد Krome دارای پوشش بسیار سبک آلومینیومی می‌باشد که در عین سادگی و سبک بودم بسیار بادوام است. از طرفی یک نمایشگر لمسی 800×480 پیکسلی رنگی دارد که اطلاعات بسیاری درباره آهنگ به شما می‌دهد.

قابلیت لمسی به کار رفته در این مدل کیبورد حساسیت بسیار بالایی دارد و امکان لمس و کشیدن انگشت را برای شما فراهم ساخته است و شما به راحتی می‌توانید به knobs و اسلایدرها دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این قابلیت لمسی بودن به شما این امکان را می‌دهد تا مدیریت و کنترل آهنگ‌ها و تنظیمات آن برای شما سریع‌تر صورت گیرد.

از جمله امکانات دیگر این کیبورد می‌توان به وجود جویستیک چندگانه به همراه دو دکمه اشاره کرد که در قسمت سمت چپ و بالا قرار دارد و شما به کمک آن می‌توانید میزان knob صدا و چهار knobs را مدیریت کنید.

در قسمت سمت راست این کیبورد شما می‌توانید کنترل راهنمای منوها را در دست داشته باشید,و میزان تمپو و زنیجیره 16 ترک را به عهده داشته باشید. پورت‌های مخصوص MIDI و USB و همچنین کارت SD نیز در همین قسمت طراحی شده است که امکان اتصال جک را به ویندوز و یا سیستم عامل مک امکان پذیر می‌کند.

  انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 66

دیدگاه های کاربران (0)

https://t.me/MFSHKORGSET

کیوان موزیک : 09186096815 ******* 09185786002 --------- https://t.me/MFSHKORGSET --------- https://www.aparat.com/mm4000

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما